VISINGSÖ

 
 
För nån vecka sen var jag på Visingsö med farmor, farfar, kusinen. Innan vi åkte över till Visingsö åt vi frallor och annat gott på pakeringen.
När vi va framme på Visingsö åkte vi en rundtur på Visingsö i häst och vagn!
Vi åkte förbi Visingsö örtgård.
Här har ni min kusin Sigrid!
Efter att vi åkt häst och vagn i ungefär en timme blev vi hungriga, så vi gick och åt på Visingsö Världshus. Jag åt kycklingfile och pommes, och det var verkligen gott!
När vi ätit klart gick vi till ett litet lekland där det fanns små traktorer, lastbilar och bilar blandannat.
Och konstig som jag är, ville jag självklart åka en sånn med.
Filip körde fyrhjuling.
Innan vi åkte hem åt vi kulglass. Jag tog hallonsorbe och choklad.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0