DAGENS

Dagens humör: Trött..
Dagens frisyr: Plattat
Dagens smink: Ingett
Dagens klädsel: tröja , jeans, kofta
Dagens smycken: inget
Dagens händelse: Michaela, Ikea, sova
Dagens planer: Sova
Dagens vill ha: Digital kamera haha :)
Dagens finaste: Iza♥
Dagens bästa: Min säng :)
Dagens måste: Sova
Dagens mat: Olika
Dagens roligaste: Michaela
Dagens köp: Chips
Dagens kärlek: Familjen
Dagens sämsta: Mina låtar på spotify har tagits veck för jag lyssnar på dom för ofta :(
Dagens saknad: Mathilda ♥
Dagens smink: mascara, ögonskugga och puder!
Dagens klädsel: Vet ej!
Dagens planer: Slappa och fira NYÅR!
Dagens vill ha: Iphone 4s
Dagens finaste: ----
Dagens bästa: Att det är NYÅRSAFTON!
Dagens måste: Städa rummet..
Dagens köp: Inget!

TACK TJEJER!

En bild på vad jag fick igår av tjejorna! Om ni inte ser vad det är så är det ett halsband, godis, presentkort på New Yorker och en baloc! (stavning) Puss♥


TVÅ KORT

God morgon! Sitter och redigera lite kort jag tagit! Snart ska jag hopppa in i duschen och fixa mig lite! Lägger upp dagens outfit senare idag! Puss♥




Två kort sen igår på Elinor och Amanda!

SKIDORNA VÄNTAR PÅ MIG


Snön var är du? Jag vill åka skidor!

TJEJKVÄLL

Har haft tjejkväll ikväll! Vi hade verkligen grymt kul! Vi skrattade jättemycket och hade väldigt kul vid mat bordet! (raptävling) moget jag vet! Imon är det nyårsafton och då skjuter man ju raketer och jag är lite rädd för raketer och allt som smäller! Men det går säkert bra! Hur ska ni fira Nyårs afton? Själv ska vi till några! Puss♥

JULKLAPPARNA JAG FICK!

Fick detta i julklapp! Fast fick några saker till men orkade inte ta kort på det! Puss


Converse väska!


Tröja!


Skjorta!


Mascara!


Plånbok!


Två presentkort på Stadium. 200 kr på varje


1200 kr!


Benvarmare!


Lakers biljett!

JULAFTON

Kan inte fatta att det är julafton idag! Kan ni? Snart ska vi äta lite frukost. Sen ska jag hoppa in i duschen och fixa mig. Kommer att ta lite kort under dagen så de dyker upp sen. Önskar er en GOD JUL! Puss♥


LILLA JAG SOM TOMTE






FOTBOLLS TRÄNING NU


TAGGAD

Kollar lite bloggar och lyssnar på julmusik. Idag har jag både hunnit med att va iskolan, julstädat hela rummet, ta fram tomtar och slå in paket. Inte illa ellerhur? Imon ska vi kolla på film i skolan och på onsdag ska vi pyssla och sen slutar vi på torsdag! Är verkligen grymt taggad för jullov! Puss♥ 





MUSIK

Lyssnar på musik och städa rummet. Innnan var jag ute och sålde lite lotter. Bloggar mer senare för måste fortsätta att städa nu! Puss♥


PRATATADE OCH FOTADE

Bra dag med shopping och julkavalkad!
Kollar igenom lite bilder jag tagit under kvällen. Elinor, Wilma, Linn och jag kollade inte så jättemycket på julkavalkaden utan pratade och fotade istället. Puss♥










BLOGGAR MER IKVÄLL


KAVALKAD

Har varit i Växjö halva dagen! Jag köpte två tunnikor! Ikväll ska jag på julkavalkad! Så det blir säkert kul! Puss♥




JAG GILLAR INTE ATT BLI FOTOGRAFERAD

Godmorgon! Ska åka till Växjö snart och shoppa lite! Vad ska ni hitta på idag? Puss♥


En bild på min söta lillebror som inte tycker om att bli fotograferad!

ANONYM

En har kommenterat som ANONYM! Snälla skriv din bloggadress eller hotmail och om du inte har något av det skriv ditt namn i allafall, så jag vet vem det är! Puss♥

PRESENTKORT

Gästerna är här nu, eller de har varit här rätt länge. Vi har ätit lite och fikat och så. Jag fick ett present kort på JC och Gina Tricot, ett par strumpor och femhundra! Och jag som ska in till stan imon! Så det passade bra! Puss♥ 







OSERIÖS BILD


USA

Har varit ute och gått en liten runda med pappa. Nu kollar jag på Sunes jul. Snart ska jag städa rummet. För vi ska ha gäster idag! Puss♥




199KR




Köpte denna snygga kavaj idag på HM för 199 kr!

SEXTONDEDECEMBERTVÅTUSENELVA

Grymt ledsen för den super dåliga uppdateringen!
Har inte haft orken att blogga men nu har jag verkligen den! Idag fyller jag år så har firat lite och så. Jag fick en system camera, tröja, nagelförlängning och någon choklad sak. Skolan har varit bra. Efter skolan åkte vi till Växjö, för vi skulle köpa lite saker. Här kommer lite bilder från dagen! Puss på er♥
















GRATTIS

Vinnaren av VECKANS BLOGG är Karolina! Ni hittar henne på karrostylee.blogg.se! Grattis! Puss♥

JAG ÄLSKAR LUCIATÅG

Jag älskar luciatåg!
Kollar på tv och packar ner saker jag ska ha med mig till lucia tåget. Vi ska samlas klockan 4 och träna lite och så. Är faktiskt lite nervös nu. Men det går säkert bra. Anmäl er gärna till VECKANS BLOGG! Puss♥





VA MED I VECKANS BLOGG



Nu kör vi VECKANS BLOGG igen! Det ända du behöver göra är att kommentera JAG ÄR MED. 
Lycka till! Puss♥

SURA BJÖRNAR

IDOL final och sura björnar!
Äter sura björnar och kollar på IDOL finalen. Vet inte riktigt vem jag hejar på. Men tror jag hejar på Amanda. Imorgon vet jag inte vad jag ska göra. Kanske ta lite kort. Imon kväll ska jag gå Lucia tåg med UV. Puss♥




NERVÖS

Kollar på ishockey.(på tven) Imorgon har vi NO läxa. Så är lite nervös, men det går säkert bra. Efter skolan ska Wilma följa med mig hem. Sen så ska vi på lucia övning i kyrkan. Puss♥

En gammal  bild som Wilma tagit!

DU ÄR FÖR SÖT

Fikar just nu! Passar Oscar lite för mamma är på utveckling samtal med Filip. Dagen har varit nice! Vi skrattade as mycket sista timman. Haha. Snart ska jag plugga lite till NO läxan. Puss♥


MUSIK

Har inte hunnit blogga något de sista. Tränar spanskan just nu. Snart ska jag gå till skolan. Efter skolan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Men kanske är med nån elr nått. Puss♥


JAG SER DET SNÖAR

En riktigt nice dag med snö!
Dagen har varit bra. På rasten körde jag, matilda och två till krig. Fast de ägde ut oss. Snart kommer Matilda, för vi ska va och åka pulka! Jag haatar att åka pulka igentligen, men idag är jag väldigt sugen på det. Puss♥


GINA,CUBUS,STADIUM

Shopping och ishockey!
Har haft en super söndag! Det började med att vi va i stan och då shoppades och sen var vi på ishockey. Jag köote en topp på gina tricot för 99, dunjacka på stadium för 800 och de ni ser här nedanför. Nu ska jag spela super mario med Filip. Puss♥


Cubus 299:-

HM 149:-


GRATTIS TILL ER

Nu är Veckans blogg vinnare dragen! Jag lottade ut denna gången men nästa gång väljer jag! Det blev två vinnare och de är

http://matildalundberg.devote.se/ och http://asslatjejerna.blogg.se/




GRAND SAMARKAND

Godmorgon. Sitter här i sängen och tränar engelska läxan lite. Fast klockan bara är halv nio! Typ om en timme elr två så ska jag och mamma åka in till Växjö och gå på grand samarkand! Puss♥ 

ÅT KANSKE FÖR MYCKET

Kom hem från julbordet precis. Det var jättegott, fast mår illa nu för åt mycket. Imorgon ska jag nog till stan med mamma och shoppa lite julklappar och så! Vad ska ni hitta på imon sötnosar? Puss♥


SNYGGA CONVERSE

 

GRYMT SNYGGA KLÄDER FRÅN GINA


LOTTA ELLER INTE

Vad tycker ni?
Tycker ni att jag ska lotta eller bestämma vilken som blir veckans blogg vinnare? Puss♥


JULBORD

Grymt kul att så många är med i veckans blogg!
Kom hem från Alvesta precis. Har kollat på när Filip spelat poolspel! Ikväll ska vi på julbord! Vad har ni hittat på idag? eller vad hittar ni på? Puss♥


En bild sen imorse!

VECKANS BLOGG



Nu kör vi VECKANS BLOGG igen! Det ända du behöver göra är att kommentera JAG ÄR MED. 
Lycka till! Puss♥

DÅLIG UPPDATERING

Dålig uppdatering!
Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte hunnit helt enkelt! Idag har jag varit med Wilma. Vi har varit på ICA och köpt lite godis och dricka och så har vi gjort olika videos. Snart blir det tv och godis! Imon ska jag nog på ishockey! Puss♥


Saknar sommaren som tusan!♥

RSS 2.0