MUMSIGT


TRÄNING HALV SJU

Hej! Ska gå ner och äta lite och sen vid halv sju blir det träning. Efter träningen blir det nog lite tvmys. Puss!


PAJ

Hejsan! Pluggar spanska junt nu och är inne på facebook! Tänkte springa en runda, men hoppar nog det idag! Om ungeär två timmar drar jag till fritidsgården! Tror vi skulle baka paj? Puss♥
Vilken tycker ni bäst om? Den svart-vita eller den vanliga?

 
Januari/ 2011

-

Hej! Ska sticka iväg på träning om ungefär tjugo min. Ska bli gött och träna lite. Skolan var gymt chill idag. Vi började klockan åtta, hade en föreställning, två timmars rast, en till föreställning och sen slutade vi klockan halv två. Puss♥


FÖRESTÄLLNING

Hej! Gör inget just nu, ska snart lägga mig. För är grymt trött. Vi har ju tränat på vårkavalkaden hela dagen som jag sa innan och det gick bra! Vi hade en föreställing klockan halv sju! Innan föreställningen var jag och badade med Matilda, Wilma och Karolina! För ungefär en timme sen sprang jag en runda, men sprang inte så långt! Imon har vi två till föreställningar och sen är det träning! Puss♥

LÅNGT INLÄGG

Hejsan! Helgen har varit grymt bra! I fredags efter skolan stack jag och lite gött folk ner till sjön och badade och chillade en stund! Sen åkte jag och mitt lag till Älmhult och spelade match! Vi förlorade med 3-1, men det var grymt kul ändå. Igår var jag och kollade på när Matilda var med i en sång tävling och sen kom Charlotte perrelli och sjöng där. Idag har jag varit på vid sjön med gött folk och spelat match med killarna! Vi vann med 9-5 eller nått sånt och jag gjorde ett mål! Imon ska vi träna på vårkavalkaden hela dagen, så det kommer bli en rätt chill dag! Puss♥


En bild en praoen!


MOBILBLOGG

Hej! Tänkte göra ett litet inlägg, innan jag lägger mig. Dagen har varit helt okej. De sista två timmarna idag i skolan hade vi orientering, och det var så äckligt varmt!! Innan var jag och tränade och det gick helt okej. Imon är det match mot Älmhult. I helgen vet jag inte redigt vad som händer, men har lite planer. Puss <3

7-0

Hejsan! Är med Matilda och vi kollar på något program! Vi ska sova över för imon ska vi praoa på ICA i Alvesta! Innan spelade vi match och vi vann med 7-0! VI ÄR BÄST! Vunnit alla matcherna nu! Gött! Puss♥

FOTBOLL I VÄXJÖ

Hej! Har precis fixat mig lite! Idag ska jag till växjö och kolla på när filip spelar match. HEJA RGOIF! Ikväll blir det grillat och mys med familjen och om jag orkar så ska jag göra lite läxor! BLÄÄ för läxor! Puss♥

 


GUL BLOMMA

 

BRA DAG


Hej! Har haft en super dag! Imon ska jag in till Växjö och kolla på fotboll och på söndag blir det att plugga! Puss♥

SHOPPING!

  
  
  
Lite shopping från idag!

Blommig klääning - H&M 149:-
Svart byxdress - H&M 149:-
Prickig bikini - JC 99:-
Höga Jeans - Vero Moda 329:-
Nagellack - JC 19:-


VI ÄGER!

Hej! Kollar på tv och är inne på facebook! Idag ska vi till Växjö och äta på resurang och sen blir det nog en liten tripp till Grand samarkand! Igår vann vi matchen med 1-0, så är etta i serien nu! Efter matchen igår åkte hela laget till mc donalds! På tisdag är det match igen och vi ska vinna! Puss♥
 

 


TULPAN

  

AMANDA

Hej! Har precis ätit lite och duschat, har varit på träning! Det var grymt kul och gött att träna idag för har inte tränat på typ en och en halv vekcka eller nått. Skolan var rätt seg idag! Efter skolan följde Amanda med mig hem. Vi gjorde lite olika saker! Imon är det match mot Växjö och vi ska vinna! Är verkligen TAGGAD! Sov gött alla! Puss♥
 

EN BILD I REPRIS

Hej! Har precis duschat, för var ute och sprang innan! Sprang 8 kilometer! Skolan idag var rätt chill! På idrotten hade vi orientering och jag hade ju såklart glöt mina gympaskor så hade mina vita converse och vad tror ni inte jag gjorde!? Jo jag råkade gå i värsta geggamojan och någon skit! LYCKAT, bra Matilda! Puss♥



CHILLAR MEST

hej! Gör inget just nu, bara chillar lite! Lite senare ska jag och mamma gå en runda! Imon ska jag spela match med P99 och på onsdag är det match med mitt lag! Är grymt taggad!

MATCH NU!

Tagga match nu mot Lagan!


BILDBRIST

Hej! Chattar me lite gött folk just nu! Helgen har jag spenderat med trevligt folk! Idag har jag varit på marknad med Matilda och spelat match med P-99. Vi förlorade med 4-3, men det var skitkul att spela iallafall! På tisdag är det match mot lagan! Så nu är det bara att TAGGA TAGGA TAGGA! Puss♥

BILDBRIST
BILDBRIST
BILDBRIST

RSS 2.0