MUMSIGT

Tjaaa! Sitter i bilen med Matilda o äter kakor. Mumsigt! Lite senare ska vi gå till Ölands "huvudstad". Haha. I går gjorde jag om min jeansjacka till en jeansväst o det blev rätt bra. Lägger upp bild på den när jag kommer hem. Puss! 

ÖLAND NÄSTA

 

RED LIPS

                                   Foto/ smink- Matilda   Model- jag
 
 

22.30

Hej! Kollar på OS med brorsan. Va o badade med Matilda i går och sen sov jag hos henne. Idag har vi tagit kort o chillat. Mamma hämtade mig vid åtta tiden o sen sprang jag en runda. Imon vet jag inte vad jag ska hitta på. Men kommer säkert på nått. Puss♥

FJÄDERHOLMARNA 2012


GLASS

Hej! Kom hem från falkenberg för nån timme sen. Det har varit grymt. Vi har varit på stranden varje dag, ätit glass, ätit god mat och allt. Nu ska jag ut och springa en runda. Puss♥
 
 

STOCKHOLM DEL 2

 

SERGELSTORG

Tidsinställt- är i falkenberg

FALKENBERG NÄSTA


NEW

bandeau- Stadium 29kr (rea) / solglasögon- Gina Tricot 59kr / höga shorts- Gina Tricot 259kr
 
 

STOCKHOLM DEL 1

Hej svejs! Kom hem från Stockholm i går kväll. Har haft det grymt! Vi har shoppat, gått på gröna lund och mycket mer. Idag har jag packat om för imon drar vi till falkenberg några dagar. Matilda undrade precis om jag vill följa med till öland nästa vecka. Så följer med henne dit i några dar. Puss♥

SVART VITT


17. 02

 
Hejj! Kom hem för nån timme sen. Ligger i sängen och kollar på tv och har trååkigt. Kommer säkert ligga här i sängen och kolla på tv resten av dan. Aja hejdå. Puss♥
 
 

DAGENS

                Keps- Sportamore / Klänning- JC / Skor- Converse
 

KOSSOR


CANDY ♥♥

 
 
Hej! Kollar på nån skit och äter godis. Idag har jag hjälpt till i trädgården, gått en runda, tagit kort och slappat framför tvn.
 
Imon åker jag till farmor och farfar och sover där tills söndag. Så vet inte hur uppdateringen blir. Puss
 
 
 
 

PENNOR


SKRIVER MER IKVÄLL

Hej! Ska ut och gå en runda nu. Skriver mer i kväll! Puss♥
 
 

NYA LÖPARSKOR

                                                Löparskor- 650kr

BREAKFAST♥

 

LOVE


TOLFTEJULITVÅTUSENTOLV


BRA ORDNING MATILDA...

Hejsan! Har varit lite dålig uppdatering den sista tiden och det kommer det nog va en stund framöver. Idag har jag varit i Växjö och gått på Grand Samarkand med Mamma och Filip. Nu ska jag gå och hänga in alla kläder som ligger utslängda på min soffa, säng och på golvet. Puss♥
 
 
 
 
 
 

BIKINI

Randig bikini- JC 100kr / Svarta bikinitrosor-  Stadium 99kr / Tublinne- New Yorker 49kr
 

T SHIRT

                                                      T shirt- 99kr
 

MOBILINLÄGG-INGA BILDER

Hej! Väntar på att några ska komma till oss och fika. Imon bär det av till Öland för min del. Kommer stanna där i några dagar. Så kanske kommer några tidsinställda inlägg eller några mobilinlägg. Puss♥

RSS 2.0