LASTBIL

Hej! Vaknade halv elva, sprang en runda, åt frukost, duschade och nu sitter jag här vid datorn och väntar på att plattången ska bli varm. Om typ 40 min kommer pappa och hämtar mig för ska åka med han i lastbilen lite, för det är så sjukt tråkigt att vara hemma själv för Filip är på UV läger. Puss♥
 

DUSCHA

Hej! Idag har jag varit hemma med min lillebror och tränat. Snart ska jag hoppa in i duschen och gå och lägga mig. Puss♥
 

 

 


27 JUNI


THE HAMP TONS

                                               Linne- Gina tricot 149kr

NEW ERA

Hej! Mamma kom hem med denna finingen efter jobbet, snacka om att jag blev glad. Tack♥
 

KANONEN

Hej! Kollar på tv och chattar med karro. Idag har jag gått en runda och varit hos farmor coh farfar. Imon vet jag inte vad jag ska hitta på. Igår var jag på Liseberg och det regnade hela tiden, men det va nästan inget folk så man kunde åka skit mycket. På kanonen va det ingen kötid, så åkte den 12 gånger. Puss♥
 
 

21JUNI

Hej! Ska upp till kungshal snart och vara bollkalle. Idag har jag bara slappat och stekt i det fina vädret. Igår var jag på Liseberg och det var verkligen BÄST! På söndag ska jag till Lisebrg igen med Matilda. Puss♥

VAD GÖR DET!? INGET, FÖR DET ÄR JU SÅ JÄKLA KUL!

Gokväll! Kollar på någon skit och fixar lite saker tills imon, då jag ska till liseberg. Idag har jag städat, gått en långrunda, slappat och spelat match med P99. Vi förlorade med 13-0. Men vad gör det när det är skit kul att spela? På torsdag ska springa en runda och va bollkalle på a-lags matchen. Puss♥

 

BRA JOBBAT- 4-1

Hej på er! Tänkte blogga lite, för var några dagar sen nu. De senaste dagarna har jag varit på Astrid lindgrens värld, spelat match, sovit över med Matilda. Igår spelade jag match och vi vannn med 4-1. Efter matchen stack jag och Matilda och åt pizza och sen stack vi hem till Matilda. Vi tänkte va uppe hela natten, men vi klarade bara till halv fem. Idag har vi bara chillat och tagit det lugnt, för båda har varit helt döda typ. Imon blir det träning och på onsdag sticker jag och gött folk till LISEBERG! Är så TAGGAD! Puss♥


ÄNTLIGEN SOMMARLOV

Hej! Chattar med Matilda och kikar på lite olika sidor. Innan var vi i kyrkan och hade skolavslutnig och sen åkte vi till Växjö och åt och gick i lite affärer. Jag köpte ett pat ballerina skor från skopunkten. Igår var jag och mamma i Värnamo och klippte oss och sen gick vi på stan och då köpte jag en klänning på H&M. Nu kommer Matilda snart så ska ta på mig fotbolls kläderna och så! Puss♥

SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV
SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV
SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV
SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV
SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV
SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV SOMMARLOV


MARÄNGSWISS

Hej! Gör inte så mycket, typ bara trååkar! Idag har jag varit med Matilda. Klockan halv sju va vi på träning. Imon är det sista skoldagen så vi ska äta marängswiss på sista lektionen. Ska gå och lägga mig nu, så hörs imon eller nått! Puss♥


GO SWEDEN

Hej! Har precis sprungit en runda! Sprang 6 kilometer. Skolan var riktig chill idag! Vi gjorde varmamackor på spanskan, bakade chokladbollar på NO och kollade på djur på matten. Nu ska jag kolla på när sverige spelar! Puss♥


ROLIGT

hej på er! Dagen har varit bra! Började med att jag dömde min första match och det gick helt okej. Sem kollade jag på Filips match och sen sprang jag en runda. Puss♥




SKIT NERVÖS

Hello everybody! Kom hem för ungefär en och en halv timme sen. Dagen har varit riktigt najs! Jag hittade lite saker. Jag lägger kanske upp bild på det lite senare. Imon ska jag dömma min första match, och är skit nervös! Puss♥

 


LIVET ÄR FÖR KORT FÖR ATT LÅTA TIDEN BRINNA


-Tidsinställt. Är i Växjö med Kajsa och Matilda.

NIONDE JUNI

Godmorgon! Idag ska jag åka till Växjö med Kajsa och Matilda! Vi ska gå lite på stan och kolla på Östers damlag. Ska gå och äta lite nu och fixa i ordning mig. Puss♥


23.06


WILMA


Hej! Kom hem från Wilma precis! Följde med henne hem efter skolan. Vi har tagit lite kort och chillat. Imon ska jag till Växjö med Kajsa och Matilda! Vi ska gå lite på stan och sen kolla på öster. Puss♥


BIKE MEET

Hej! Förlåt för att jag inte bloggade så mycket igår, orkade verkligen inte! Igår spelade jag ju match och vi vann. Efter matchen sov jag i två timmar eller nått sånt tills Matilda ringde och undrade om jag hängde med till bike meet. Så vi stack ner dit och va med gött folk! Kom hem runt nio och kollade på GREY'S ANATOMY. Idag har inte  hänt så mycket förutom skola! Ikväll blir det träning! Puss!


SVERIGES NATIONALDAG

Godmorgon! Jag och Matilda har precis ätit frukost och snart  ska vi åka till Vislanda och spela match! Dyker nog upp något tidsinställt lite senare idag också. Ha en bra Nationaldag! Puss♥


CHILL MED GÖTT FOLK

Gokväll! Chillar med Matilda och läser lite olika bloggar. Innan var jag på träning och när jag kom hem ringde Matilda och undrade om jag vill komma till henne och va med lite gött folk, så stack såklart till henne! Imon ska jag spela med match med killarna! Puss♥



GRYMT GLAD

Hej på er! Är väldigt glad just nu, för ska till Liseberg den 20 juni med Linn och Matilda! Det kommer bli grymt kul! Så längtar sönder! Ska gå och äta lite nu och sen ska jag på träning! Puss♥

 


SNYGGA LINNEN FRÅN GINA TRICOT

       
  
http://www.ginatricot.com/cse/kollektion/ccollection-p1.html#product_149769

CHILLAR

Hej! Har idrott egentligen. Men glömde idrotts kläderna. Så nu sitter jag i omklädningsrummet och chillar med Wilma och Anna! Puss♥

GRATTIS OSCAR

Godmorgon! Vakndade extra tidigt idag. För min lillebror fyller fyra år! Snart ska jag sticka till skolan! Efter skolan ska jag plugga spanska och på träning! Imon är det ju Sveriges nationaldag, så då är vi ju lediga! Tummen upp för det! Puss♥


Någon ful/konstig bild sen igår!

HUNDKEX



IBLAND HAR MAN KUL FRAMFÖR KAMERAN


-Tidsinställt. Är på damlagsmatch.
Hörs imon eller när jag kommer hem. 

NY DESIGN

Thumbnail Thumbnail Thumbnail
Thumbnail Thumbnail Thumbnail
Thumbnail Thumbnail Thumbnail
Wilma har fixat en ny design! Tack Wilma! Om ni inte ser den, så
tryck F5. Vad tycks? Själv är jag jättenöjd, enkel men ändå fin!

wilmuus.blogg.se

GLASS + CHOKLADSÅS = ♥ ♥ ♥

Hej! Kom nyss hem från skolan! Skolan var rätt chill idag och gick jättesnabbt! På matten fick glass av våran lärare och det var JÄTTEGOTT! Ikväll ska jag kolla på damlaget och hjälpa till i kiosken! Puss♥


Om Du Inte Provar, Kan Du Inte Vara Säker


-Tidsinställt. Är på Tematräning!

-GULT-VITT-GRÖNT-


TEMATRÄNING

Hej! Kom hem från kalaset för ungefär två timmar sen! Vi åt jättegod mat, fika och tårta! Imon ska jag på tematräning och spela match! Så ska gå och lägga mig snart, för ska upp rätt tidigt imon! Hoppas ni haft en bra lördag! Puss♥

 


NYA BENSKYDD

                                         Benskydd- Stadium 179kr
 

 


PIZZAMYS

Godkväll snyggingar! Dagen har varit helt okej! Böprjade med en rätt seg skoldag, fika hos kompisar och sen pizzamys med tjejorna! Imon ska jag på kalas och sen ska jag nog springa en runda! Puss♥



RSS 2.0