LITE FRÅN DAGEN

Hej! Har precis ätit grillat! MUMS! Idag har jag gjort lite allt möjligt! Ikväll ska vi cykla ner till sjöholmen och kollar på brasan och så! Imon blir det Ullared med mamma och Filip! Hoppas ni får en fortsatt bra valborg! Puss♥

Lite bilder från dagen!

 
Hängt in alla mina kläder som låg utspridda i rummet!

Målat naglarna!

Lekt med Oscar i sandlådan!

Suttit vid datorn!
   
Och hoppat studsmatta!


TVÅ BILDER SEN IGÅR!

  
Wilma har tagit korten! Kolla in hennes blogg! wilmuus.blogg.se



FÖRSTA SERIEMATCHEN

Hejsan! Har precis ätit tacos! Innan var jag och Filip på kungshal och spelade fotboll! Nu kollar jag lite på tv! Lite senare ska jag upp på kungshal och kolla på när Filip har match och sen ska jag spela match! TAGGGA, TAGGA! Puss♥


TAGGA BOWLING NU

Nu blir det bowling med E och W! Tagga! Puss♥

ÄLSKAR DIG


ELINOR


Elinor/ April 2012

BOWLING


Hejsan! Chattar med lite gött folk och är sugen på popcorn just nu! Innan var jag och spelade match med damlaget! Det gick bra fast vi vann inte, vi förlorade med 3-2! Imon blir det bowling med wilma och elinor och sen lite tjejmys på kvällen! Puss♥

WILMA SOM INTE KAN SLÄPPA SIN KAMERA

 
Wilma Sundler/ April 2011

ETT KORT FRÅN IGÅR


ROSA


Hej! Kollar på Djunglens drottning och kollar på lite sommarkläder på olika sidor. Idag har jag inte gjort så mycket! Lite senare ska jag träna engelska läxan! Puss♥

KAKOR

 
 

DETALJER

 Spetslinne- Monki 150kr / Linne- H&M 79kr / Bandeau- Gina tricot 59kr

FRUKOST


TJUGONDE

Hejsan! Kom precis ut från duschen, har varit på kungshal och tränat lite med laget! Ikväll blir det mys framför tven antar jag! Puss♥


Jag i min rätt nya tröja/ April 2012

SÖTIS


Oscar/ April 2012

HIMLA FEBER

Hej. Gör inte så mycket just nu, skulle igentligen spelat match mot hjortsberga och åkt på ett mini träningsläger med fotbollen! Men har lite feber och så! Ska nog ta lite kort eller kolla på tv nu! ha en bra fredags kväll! Puss<3

WILMA OCH ELINOR

Wilma och Elinor/ mars 2012

FLOWER


SPRINGA

Hej! Kollar på tv just nu! Snart ska jag ut och springa en runda och efter det blir det nog en sväng till fitidsgården! Men vet inte redigt. Skolan var helt okej idag! Vi fick reda på hur det hade gått på SO provet och det hade gått jättebra..
Jag/ December 2011

MATILDA LUNDBERG

Matilda Lundberg/ januari 2012

TRÄNING

hejsan! Är inne på Filips surfplattabjust nu och kikar lite bloggar och så! Om en timme blir det fotbolls träning! gött! Imon händer ite så mycket förutom skola då!  Puss<3

HOS MATILDA


10 ÅR

Hej! Dagen har spenderats hos farmor och farfar och sen en tripp till leos lekland i Växjö med familjen! Det har helt enkelt varit en bra dag! Imon händer inget särskilt förutom att min kära bror fyller 10 år! Så det kommer ju bli lite firande med paket och tårta! På onsdag blir det boda borg med några vänner! Tror det kommer bli en bra dag! Puss♥


Fina Elinor!


ALL STAR


BALLONGER


APRIL, APRIL DIN DUMMA SIL!

Hej! Äntligen är det PÅSKLOV! Gud vad jag har längtat! Jag kommer spendera mitt lov med trevligt folk! Blandannat ska jag till Boda borg och så ska jag på bio med Wilma!
Igår hade vi kalas för min lillebror och min mamma så fyllt/fyller år! Vi åt god mat och god efterätt! Puss♥
Jag var på lite oseriös när min kusin tog kort!

RSS 2.0