BJUDER

Heej! Just nu har vi gäster! Fast jag är jättetrött så ska sova! Imon ska jag fixa i mitt fotoalbum! Puss♥

Bjuder helt enkelt!

KORT

Heej! Sitter och kollar lite kort just nu! Annas har det inte hänt så mycket idag! Nedanför är fyra bilder från igår! Puss♥
   

TVÅ BILDER

Heej! Matilda har precis åkt! Vi har haft det jätteroligt! Vi har mest slappat och skrattat! Snart ska jag gå och fixa mig lite! Ikväll blir det bowling! Puss♥
  

GÖTTANS

Heej sötnosar! Matilda kommer runt nio tiden, för vi ska sova över! Så det kommer bli nice. Idag har jag bara slappat! GÖTT! Imon kväll blir det bowling med familjen och kussen! Nu ska jag gå och fixa lite på mitt rum! Puss♥


.....


ALLA HJÄRTANS DAG!

Kände för att skriva lite här! Har sportlov just nu och ha det gött! Helgen har spenderats med familjen och fina vänner. Just nu kikar jag lite bloggar! Ska försöka blogga lite mer, men har inte orken redigt! Puss♥


RSS 2.0