VAD TYCKER NI?

Tänkte ha en liten tävling! Vad tycker ni att jag ska ha för tävling och vad ska det vara för pris? Puss♥

DAG 7. EN BILD SOM DU ALDRIG LAGT UPP!


Har aldrig lagt upp denna miffade bild på mig! Puss

INGEN BILD

Godmorgon finisar! Ska sticka till skolan nu. Efter skolan vet jag inte vad jag ska göra! Har fotbolls träning ikväll men är förkyld så får inte gå för mamma. Men kanske gå dit och kolla iallafall. Får se! Puss♥

DAG 6. EN BILD PÅ EN JAG SAKNAR!

HAR INGEN BILD!
Jag saknar Towa som jag inte träffat sen Höstlovet! Har tyvär ingen bild på henne men det få gå bra ändå! Puss♥


RINGA NÅN?

Då var första skoldagen avklarad efter lovet! Nu sitter jag här framför datan och äter lite. När jag har ätit klart ska jag fota lite tror jag! Eller kanske jag ringer till nån! Får se helt enkelt? Puss♥


En bild sen min födelsedag!

NYA TRÖJAN


Tröjan jag har på mig var den jag köpte i lördags! Puss♥

VATTEN BILDER

Godmorgon!
Vaknade nyss. Ska bara äta frukost och fixa till mig lite innan jag går till skolan! Efter skolan kanske jag ska va med någon! Får se! Bjuder på fyra vattenbilder som jag tog igår! Puss♥ 
  
  

JAG VILL TILL USA NU!



EN BILD SEN NYÅR

  
En bild sen Nyår!
Hade inte så många bra kort från nyår så det blir bara denna! Puss♥

INGET.


Ska äta och sen ska jag gå och hämta min kamera! Så kanske ta lite kort sen! Imon är det skola igen! Rätt gött tycker jag! Puss♥

DAG 5. EN BILD PÅ NÅN I MIN FAMILJ!


Min lillebror Oscar som inte tycker om att bli fotograferad! Puss♥

PHOTOS

Hej! Dagen har spenderats i Värnamo med Matilda! Vi shoppade och fikade. Jag köpte en tröja på HM för 199kr och lite småsaker! Ikväll blir det tvmys med familjen! Puss♥
Lite ifrån min och Matildas fotografering som vi hade igår!
     

DAG 4. MIN FACEBOOK PROFILBILD!


Just nu har jag denna som profilbild på facebook! Puss♥

DAG 3. EN BILD PÅ MIN BÄSTA VÄN!


Elinor och Wilma!
Jag har många bra vänner, men Elinor och Wilma är mina närmsta och mina bästa vänner! Puss♥

HEJA

Hej! Ska hoppa in i duschen snart och fixa mig lite. För klockan två ska vi till Växjö och kolla på Lakers och äta mat och lite sånt! Jag måste verkligen hämta min kamera snart för börjar få bildbrist! Vad ska ni hitta på idag? Puss♥

GODNATT


Med den här bilden säger jag GODNATT! Puss♥

WEBCAM

        
WEBCAM!
Åtta gamla webcam bilder!

FRUKOST

Hej! Vaknade nyss! Idag vet jag inte vad jag ska göra? Men jag kommer nog på något! När jag har hämtat kameran så kommer det lite kort från NYÅRSAFTON! Nu ska jag gå och äta frukost! Puss♥


En bild på mig och Wilma sen julkavalkaden som jag inte visat!

DAG 2. EN SOM JAG LITAR 100% PÅ!


Wilma Sundler!
Jag litar på Wilma 100% Man kan säga saker till henne och veta att hon inte säger det till någon annan! Puss♥

NY HEADER?

Heej! Gör inte så mycket! Har bara slappat och tagit det lugnt idag! Tänkte att jag skulle ta lite kort imon, men kom på att min kamera är hos de vi var hos på Nyårsafton! Så får väll hitta på något annat! Vad ska ni hitta på imon finisar? Förresten om det är någon som vill göra en ny header, så är det bara att kontakta mig! Puss♥

 

6 BILDER FRÅN JUL!

    


DAG 1. EN BILD PÅ MIG SJÄLV OCH TIO FAKTAR!



Tio faktar om mig!
1. Jag vill färga håret brunt!
2. Jag går i pyjamas hela dagen på lov!
3. Jag älskar att shoppa!
4. Jag kan inte vara utan facebook!
5. Jag tycker om att kolla på längdåkning!
6. Jag har sju presentkort!
7. Jag älskar fotboll♥
8. Mina vänner betyder jättemycket!
9. Jag har svårt att komma på mer sanningar nu!
10. Jag har en system kamera!

ETT LITET FOTOPROJEKT

Tänkte ha ett litet fotoprojekt!
Dag 1: En bild på mig själv + 10 sanningar om mig själv!
Dag 2: En bild på en som jag litar 100% på!
Dag 3: En bild på min bästa vän!
Dag 4: Min facebook profilbild!
Dag 5: En bild på någin i min familj!
Dag 6: En bid på en jag saknar!
Dag 7: En bild jag aldrig lagt upp!
Dag 8: En gammal bild på dig själv!
Dag 9: En bild på en som gör dig glad!
Dag 10: En bild på dig och en kompis!

ELINOR OCH MATILDA


Som ni märker kommer det lite inlägg då och då! Men kul att så många ändå läser min blogg fast jag är så dålig på att uppdatera! Idag ska jag bara slappa och så! Rätt skönt i bland! Puss♥

RSS 2.0