DAMLAGET

Hej! Har varit på stan nästan hela dagen! Köpte två par skor, ett par jeans och en tunika! Ikväll blir det mys framför tven! Imon ska jag spela match med dam-laget. Är skit nervös, men det går säkert bra! Puss♥

GREY'S ANATOMY

Hej, kollar på mitt favorit program just nu! GREY'S ANATOMY såklart! Idag har jag pluggat lite och varit på fritidsgården! Hoppas eran dag har varit bra! Puss♥

 

LINN♥


KORT INLÄGG

Hej! Har en liten rast nu, så gör ett litet kort inlägg! Hade NO och Teknik nyss! Nu ska vi ha SO eller nått sånt! Ha en fortsat bra dag alla!♥

Blir tyvär ingen bild!

PISS TRÖTT

Hej! Vaknade precis. Idag kommer det vara en seg dag, för jag är piss trött och onsdagar är alltid så sega. Efter skolan händer väll ingt särskilt! Kanske är med nån? Bloggar mer efter skolan! Puss♥


TOP MODEL SVERIGE

Hej! Kom precis ut från duschen! Träningen var helt okej. Nu tänkte jag svara på alla fina kommentarer och kolla på top model sverige! Kollar ni också på det? Jag hejar på Rebecca! Vem hejar ni på? Puss♥


FOTBOLLSTRÄNING NU!

Ska iväg på fotbolls träning nu! Bloggar mer sen! Puss♥


ÄNTLIGEN

Hej! Kom nyss hem. I kväll blir det första fotbollsträningen ute. Har längtat grymt mycke till det! Nu ska jag gå och städa rummet! Ha det så bra! Puss♥


Tack för kommentarena! Blir verkligen superglad!


WILMA ♥

 

NATIONELLA PROV I MATTE

Godmorogn! Idag har vi Idrott på första lektionen och sen har vi Nationella prov i Matte! Önska mig lycka till! Efter skolan blir det att städa rummet, för det ser ut som är klädbomb har slagit ner! Vad ska ni hitta på idag? Puss♥

 

MUFFINS♥

Hej, hemma från "mini pickningen" nu. Vi åt grymt goda muffins som Elinor och Wilma hade gjort och så satt vi och bara pratade! Nu sitter jag här och bara slappa, skulle ju sprungit en runda igentligen, men det är rätt mörkt ute nu så hoppar det. Puss♥

   

MINI PICKNINCK

Hejsvejs! Slutade tidigt idag! Om tio minuter ska jag på en mini picknick med Elinor, Wilma och Linn! Efter det ska jag ut och springa en runda tänkte jag! Bloggar mer i kväll! Puss♥


NO NU

Hej! Har rast nu så tänkte blogga lite. Nyss hade vi gympa. Nu ska vi ha NO. Bloggar mer efter skolan. Puss!

GLAD TJEJ

Godmorgon! Har precis ätit frukost och klätt på mig! Vet inte riktigt vad som händer idag förutom skolan, men ska nog ut och springa en runda eller nått. Puss♥

Beställde ett par vita converse igår kväll! Så de kommer nog i veckan! Glad tjej har asså! 


Måste verkligen fixa en ny header, har ju haft denna i hundra år typ!


  

CANON

Ska hoppa in i duschen nu och sen blir det sängen! Puss♥

 


SOMMAR OUTFIT

linne-Bik Bok/ shorts-Bik Bok/ Converse-ellos

   

HISS ELLER DISS? VAD TYCKER NI?

LINDVALLEN

Hej! Kom hem för några timmar sen, har nämligen varit i Sälen och åkt skidor! Det var verkligen grymt kul! Nu kikar jag lite bloggar och så! Puss♥

      

TRÖTT

Hej, allt bra? Själv är jag lite små trött och seg. Skolan var väll okej idag. Imon ska vi åka och simma/bada med klassen. Gött! Puss♥


SKOLA

Godmorgon! Ska dra till skolan nu Bloggar mer sen! Hoppas ni får en bra dag! Puss♥


MINA ÄLSKADE PIPPITRÖJOR!

    

TVMYS

Dagen har spenderats på isbanan och i soffan med tvmys. Kvällen ska spenderas med tvmys. Hoppas ni haft en bra helg! Puss♥






RSS 2.0