SVAREN!

Här är svaren från frågestunden! :)

Emmie!

1.Hur gammal är du?
2.Har du några husdjur, isf vilka?
3.Vart bor du? Stockholm? Göteborg? Osv..
4.Har du syskon?

Svar:
Jag är 12 år!
Nej, jag har inga husdjur!
Jag bor i ett litet samhälle i Småland!
Ja, jag har två bröder!



Leonora!

1.Vad är dina intressen?
2.Hur länge har du bloggat?
3.sminkar du dig?

Svar:
1.Mina intressen är fotboll, data, shopping och mycket mer!
2.Jag har bloggat i ungefär ett år tror jag!
3.Ja, jag sminkar mig!



Smantha!
1.Varför började du blogga?

Svar:
1.Jag vet inte riktigt varför jag började blogga, men kompisar hade det och jag tyckte att det verkade roligt!



Karro!

1.Chips/godis
2.Fanta/cola
3.Dag/natt
4.Vinterlov/höstlov
5.Födelsedag/Julafton
6.Vilken är din favorit färg?
7.Vilken är din favorit artist?

Svar:
1.Gillar båda väldigt mycket, men tar nog godis!
2.Cola!
3.Dag helt klart!
4.Höstlov!
5.Julafton!
6.Svart är nog min favorit färg!
7.Har ingen särskild favorit artist, men tycker att Veronica Maggio är bra!



Mathilda!

1.Ungefär hur många besäkare har du per dag?
2.Älskar du att blogga?
3.Var bloggo.nu verkligen bra? det du hade innan ;)
4.Hur fin tycker du att du själv är från 0-10%?
5.Vilka är dina 5 närmsta vänner?
6.Hur många har du vart tsm med?
7.Går du på något mer än fotboll?
8.Vad vill du bli när du blir stor?

Svar:
1.Jag har inte så många medn ungefär 15 till 30 besökare per dag! Det är lite olika!
2.Vet inte om jag älskar att blogga, men jag tycker att det är roligt och så!
3.Bloggo.nu var sådär tycker jag. Men blogg.se är mycket bättre!
4.Vet inte vad jag ska säga redigt på den frågan, vill inte låta egoistisk, men 7 typ!
5.Mina 5 närmate vänner är Wilma, Amanda, Lucas, Elinor och Matilda!
6.Jag har varit tsm med 5 stycken tror jag!
7.Nej, jag går inte på något mer än fotboll!
8.Jag vet inte riktigt vad jag vill bli när jag blir stor, men fotbolls proffs eller mäklare skulle nog vara kul!



Selma!

1.Vilken är din favorit sport?
2.Vad gör du på fritiden när du är hemma?

Svar:
1.Fotboll är helt klart min favorit sport men tycker att innebandy är jätteroligt också!
2.Jag brukar sitta vid datorn, kolla på tv, ta kort och sånt!



Wilma!
1.Chips/popcorn
2.Cola/sprite
3.Vad är din favorit färg?
4.Vad skulle du vilja heta om du va en kille?
5.Är du nöjd med din blogg?
6.Om du skulle köpt en system vad skulle du vilja ha då canon/nikon?
7.Facebook/bilddagboken?
8.Vad skulle du ta med dig på en öde ö ?
9.Ditt favorit smink? 
10.Piano/gitarr?
11.Htc/sony ericsson?

Svar:
1.Chips!
2.Sprite!
3.Svart!
4.Jag vet inte vad jag skulle vilja heta om jag va en kille men tycker att Anton och Ludvig är fina!
5.Jag är rätt nöjd med min blogg!
6.Jag skulle nog köpt canon!
7.Facebook helt klart!
8.Jag skulle ta med mig mat, datan och dig!
9.Mitt favorit smink är mascara och puder!
10.Piano, för kan typ inte spela gitarr!
11.Sony ericsson, för har alltid haft det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0